Subject: FW: FW: 24-07_1.MS projekti kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 09:25:49 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

(See on see töö, kus oli kirjas kaks tööülesannet ja mahasõidu projekt tuli 
mulle.)

Tervitades

Merike

From: REK Projekt OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 24, 2024 9:15 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: 24-07_1.MS projekti kooskõlastamine

Tere.

Saadan täiendatud projekti vast.spets.poolt ülevaadatud ja allkirjastatud.

Mul õnnestus isegi R10 proj-da mõlemale poole. Võrreldes eelmise 
lahendusega, väljasõidu ulatus üle riigitee telje praktiliselt ei muutunud.

Tervitades,

Andrei Glazatšev

REK Projekt OÜ

On Jul 23, 2024 at 8:56 AM, <Merike Joonsaar 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere.

Pöördekoridorid tuleb peale kanda samal kiirusel ja järgida projekteeritavat 
katte pinda/serva. Jooniselt ilmneb, et pöördel jääks nagu ruumi üle, 
pöördekoridorid on sama liikluskoosseisu puhul erinevad.

Infoks, et RMK mahasõitudel on välja kujunenud praktika, et pöörderaadiused 
jäävad üldjuhul vahemikku 10-12m. Erinevate pöörderaadiuste projekteerimise 
korral tuleb järgida üldist põhimõtet, et riigiteele väljapööre on aeglasem 
kui riigiteelt mahapööre. Takistavate asjaolude korral (elektrimast) tuleb 
ristumiskoha asukohta vajadusel korrigeerida, nihutada.

Palun enne TRAM-le kooskõlastamiseks esitamist vastutaval spetsialistil 
lahenduse sobivust kinnitada.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 22, 2024 4:26 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: 24-07_1.MS projekti kooskõlastamine

Tere.

Kiire tagasiside Teie märkustele:

1.	Vastavalt pöördekoridorile, ei saa kuidagi hakkama R10-ga mõlemal poole. 
R15 võimaldab minimaalses ulatuses ületada riigitee telge. Kui teha mõlemad 
R10, siis väljasõit ulatub täies ulatuses vastassuuna alale, mis on veel 
ohtlikum.

2.	Seletuskirja täiendan. Plaanilt on näha, et riigitee kraavid suunatud 
ristumiskohast erinevatele poole ning seetõttu pole otstarbekas proj-da 
truup. Pealevalguv vesi jõuab riigitee kraavidesse, mis on ette nähtud 
puhastada. OK

3.	Kui teen ümbertõstetav või uus liiklusmärk teise värviga on OK? OK

Tervitades,

Andrei

  _____

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 22. juuli 2024 16:18
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: 24-07_1.MS projekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Ristumiskohale on projekteeritud erinevad pöörderaadiused R=10 ja R=15. 
Kui hindate, et R=10 on pöörde sooritamiseks piisav, siis sel juhul on R=15 
üle dimensioneeritud (kas on nii suurt raadiust vaja)? Samuti  on üldine 
põhimõte, et liiklusohutuse kaalutlustel võiks riigiteele väljapööre olla 
aeglasem kui riigiteelt mahapööre (projekteeritud on vastupidi). Vajab 
korrigeerimist.
2.	Seletuskirjas tuleb lisada põhjendus, miks ei ole ristumiskohale truupi 
projekteeritud.
3.	Selguse huvides tuleks projekteeritud ja olemasoleva/ümber tõstetava 
liiklusmärgi posti tähistamisel kasutada erinevaid tingmärke.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 18, 2024 11:57 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 24-07 projektide kooskõlastamine

Tere.

REK Projekt OÜ koostab RMK tellimusel Lääne-Viru maakonnas Vinni vallas 
asuva Männikvälja objekti maaparandusehitiste rekonstrueerimise projekti 
(TÖÖ NR 24-07-A) ja Riigitee nr 17199 Küti-Aravuse km 4,869 ristumiskoha 
rekonstrueerimise põhiprojekti (TÖÖ NR 24-07/1).

*	Riigitee nr 17199 Küti-Aravuse kõrvalmaantee kaitsevööndis toimub kraavide 
nr 101, 102, 601 setetest ja puittaimestikkust puhastamine. Vt 24-07-A 
Seletuskiri ptk 8.2.

*	TA ristumiskoha ehitamise nõuded nr 7.1-1/23/11112-2.

Saadan Teile käesolevad projektid kooskõlastamiseks.

Lingid materjalide allalaadimiseks:

24-07-A: 24-07-A.MPE_Ehitusprojekt_V01.asice 
<https://1drv.ms/u/s!AmyJ0wQ6aDW9gcglOKPxNrfSpgHzfQ?e=otZI48>

24-07/1: 24-07_1.MS.asice 
<https://1drv.ms/u/s!AmyJ0wQ6aDW9gcgwMIsndCN9ZDUHUQ?e=pcXaKA>

Tervitades,

Andrei Glazatšev

REK Projekt OÜ

+372 55 662 152